Pelin94 5+3 günlük hamileyim henüz doktora gitmedim medicana ya gitmeyi düşünüyorum başka tercihi olan var mı ☺️
Erenveannesi Pelin94 özel olarak ben de medicana yı tek geçerim. Bütün akrabalarım orda hem doğurdu hem tedavi oldular. Kalitesi iyi 😊
Damlaustglu Pelin94 İnşallah memnun kalırsınız doktor çok önemli bu dönemde psıkolojik olarakta tek güvendiğin doktor oluyor yeme dese aç yatıyorsun inan kendini yavrunu emanet ediyorsun çünkü hastane tercihinizden memnun kalacağınızdan eminim ama 😌
Pelin94 Damlaustglu kesinlikle çok haklısınız bide ilk günlerde bayağ destek önemli oluyor inşallah bende memnun kalırım çok saolun ☺️
Gzdbkgz Pelin94 Görülebilir 5+3 de keseyi görüştük 7 haftada kalp atışını canım suan 5 ayım bitti yarın detaylıya giricem
FundaZK 29 haftalık oldu biz de 👼🏻 Büyük Anadolu Hastanesinin yeni şubesinde Dr. Erdem Özhan Bey ‘e gidiyoruz.Tavsiye ederim,gerçekten doktorunuzun sizinle ilgili olması bu süreci çok kolaylaştırıyor.