Harvicell Kuzular kaşıntıyı nasıl geçirebilirim el ve ayak kaşıntım var 😒 doktorda olur kaşıntı dedi ama dayanılacak gibi değil, yardımcı olabilecek var mı
Emineyavuz_53 Harvicell karaciğer enzimlerine ve safra asitleri testine en yakın zamanda baktırmalısın hemen oazartesi mümkünse ..
elvann1993 karaciğer enzimlerinize baktırdınız mı?gebelık kolestazı denen bısey var belırtısıde sıddetlı kaşıntı ozellıkle ayak altı ve avuç içi
Harvicell Yaman kuru bir kaşıntı sanki arı sokmuşta tatlı tatlı kaşınıyor gibi 🤷🏻♀️Ama kafayı yedirecek
Yaman Harvicell evet cnm benimde oluyor ama hamilelikte oluyomuş bunlar bnm ztn vardı şuan tetikliyor heralde
Harvicell Yaman benimde normalde kaşıntım vardı şuanda tetikliyor galiba dünden beri aralıksız devam ediyor gecede uyuyamadım bakalım bugün ne yapacağız . Siz karaciğer enzimlerinize baktırdınız mı