Sirius223 TugceCakir Yaklaşık 9uncu haftadan bu yana kullanıyorum 32+2 yiz. 36 ya kadar da devam erken dogum riskine karşılık.
kitapkurdu TugceCakir benim bir düşüğüm oldu. Doktorum önlem amaçlı verdi 5.haftadan beri kullanıyorum. 24+3olduk doktorum bitince bırak dedi sonunda ilaç içmekten midem bulanıyor artık
TugceCakir Sirius223 benim de kalp rahmim var o yüzden erken doğum riskim var internette gezerken böyle bi yazı gördüm de o yüzden sorim dedim teşekkür ederim
Sirius223 TugceCakir iki şekilde de alıyorum. Lavabo ihtiyacim çok olduğundan genelde ağızdan alıyorum. Bende previaliyim. Kanama riski erken dogum sorunu yaratıyor ondan dolayı kullanıyorum.
TugceCakir Sirius223 çok teşekkür ederim Rabbim sağlıkla kucağımiza almayi nasip etsin evlatlarımızı 🤲
TugceCakir kitapkurdu benimde kullandığım ilacın haddi hesabı yok yanında hergunde iğne vuruluyorum Rabbim yardımcınız olsun 🤲