1 haftadir bel agrim ve kasik agrim var karnim asagı indi baya ama hem lavobada hemde ayakta 10 dk bile dursam yattigimda asagıda muthis bi baskı hissediyorum afedersiniz ama arkadada on taraftada bebek bas asagı zaten ama ne yapcam bilmiyorum sancı var duzensiz cok duzensiz hatta birde adet olacakmis hissi var bu arada 37+0 bugun sizce ne zaman dogum olur