Kızlar 19+6 günlük hamileyim geçen haftalarda karın ağrısı yaşadım bir süre acile ve kendi doktoruna gittim çok şükür sıkıntı çıkmadı.Ama ara sıra karnım da kasıklarım da böyle kuru bir ağrı oluyor.Sizlerden de oluyor mu? Ve her ağrı tehlikeli midir sizce?