Osse Bende cem bey e gidiyorum hayat hastanesine baştan beri de doktorum çok çok memnunum yoğun olmasına rağmen çok ilgili alakalı güler yüzlü hastane olarakta memnunum tavsiye ederim doğumum da onda olacak inşallah çok iyi bir doktor bende tavsiye üzerine gittim iyi ki gitmişim ve hastane binası eski olmasına rağmen temiz ki bir buçuk aya yeni bina yapıldı taşınıyor benim doğum yetişmiyor ama yetişenler daha şanslı 🤗🤗 bazen postlar görünmüyor yoksa elimden geldiğince yazıp cevap veriyorum muayene ücreti de 45 spinal olcam doğum paketi seklinde istediğim için 1800 tl