Eda91- Kız bebişime isim bakıyorum. Baktığınız, bulduğunuz başka isim seçipte aklınızda kalan o güzel isimlerden tavsiye verebileceğiniz var mı 😍
Esila4549 Eda91- biz eslem koyacaz bana kalsa mina koyacaktk babası eslem diye tutturdu koymak istersen bunlarda guzel gazel ismi de guzel mısra
1prens1prensesannesi_ Eda91- ayy bana ilk kız demişti Elezan ismini koyuxaktım.. Araştırmalarıma göre uzaktan gelen ezan sesi demekmiş doğru ise.. Ama sonra erkek dedi 😀olsun sağlıklı olsun da ikinci kız olursa Elezan düşünüyorum
Didi6 Esila4549 Bence Mina daha güzel canım Eslem'in anlamı yanlış biliniyor http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/eslem-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1 Eşine okut bunu 😁
Mlsblnsy Bade deren güneş arven armin masal hazel hazan aden defne balım maya lila leyla dünya melina melek bizde karar veremedik daha ama size fikir olur belki