Şuan hastanedeyim, doktor 7 haftalık son adet tarihime göre 9 haftalık olan bebeğimin kalp atışını göremediğini yolk sac ın sınırda oldugunu söyleyerek detaylı ultrasona gönderdi radyoloji uzmanı takip önerilir net birşey göremiyorum kalp atışı yok dedi. Şuan sonucları doktora getirdim bekliyorum kürtaj der diye çok korkuyorum çok kötüyüm aynı durumu yaşayan varmı aramızda?