Asliiiiiiii Kızlar 32+0 da raporumu aldım bugün. Doktor 37 inci haftaya kadar çalışabilirsin dedi 37+0 dada işe gidiyor muyum bu mantığa göre yoksa o gün den mi izin başlıyor
Tubina Asliiiiiiii istediğin zaman ayrılabilirsin 32 den sonra. Ama çalışmak istersen 37+0 da izinli olmuş oluyorsun
A-d-f rumeyssa 32. Haftada çalışabilir almak zorundasın eğer 37ye kadar çalışamam diyosan 37. Haftayi beklemene gerek yok 35de gidip çalışabilir raporunu çalışamaz raporuna çeviriyosun
rumeyssa anladım canım onu teşekkür ederim direk 37 değilde 35 olarak yazabiliyor mu diye merak etmiştim ben
A-d-f 35e kadar yazılmıyor diye biliyorum 32de sağlığının çalışmaya uygun olduğunu kanıtlıyosun sadece ama 32den sonra istediğin zaman rapor alıp işten ayrılabilirsin😊