Kızlar merhaba
18 haftalık hamileyim. Az önce lavabodayken içimden yeşil sümüksü pıhtılar aktı Bi sürü
Normalde hamilelikte olabilen bişey mi? hormonal bişey mi.? Yoksa başka bir durum söz konusu mu.? Kan vs yok.
Çok korkuyorum şuan. Bilgisi olan lütfen yazsın😢