Nur_arkn burcuatakann ben ilk kızımda molfix kullandım memnun kalmıştım şuanda yine molfix aldım umarım oğlumdada pişik filan yapmaz
iremyaren-01 burcuatakann bende dün sipariş verdim. Molfix aldım. Memnun kalırız inşaAllah. İlk kızımda sleepy kullanmıştım ama son zamanlarda çok şikayet duydum sızdırma koku vs
tambirminnos burcuatakann oğluma ilk önce prima kullandım şu an molfix killanıyorum ikinciyede molfix alıcam
feraye000 burcuatakann kesinlikle Pirima. Molfix aldık Bi ara kalın kullanışsız. Ama pirima yok gibi. Ne Bi sızdırma bişe yok. Gece 12 saat kalıyor kızım Pişik bile olmuyo
Nuryldrm burcuatakann Bende migrosun minies diye bezi var onu almayı düşünüyorum onu almasamda slepp alırım heralde
aydandir burcuatakann primanın normalini prima premiumu molfix aldım en iiisi prima premium yumuşak baya tahriş yapmıyor
Meftunbade Ben ebebek mağazasının kendi bezini aldım stok yapmaya başladım migros un bimin bezlerinden de alcam çok uygun fiyatlilar
Nurdlmc Meftunbade canım stok tavsiye etmiyorum. 2 aylığız. Tabi kiloyla da alakalı ama şuna sleepy 4 numara kullanıyorum. Stok 5-6 numarada iyi olabilir belki çok sağlıklı değil
Nurdlmc burcuatakann kesinlikle sleepy. Müthiş rahat sızdırmıyor doğal içerikli. Bambu su içeriyor. Hatta ben ıslak mendilini kullanıyorum. 2 aylık olduk bir gün bile poposu kızarmadı.
Haticerkan Evy baby aldım bakalım direk pahalı bezlere yönelmek istemedim malum 2 3 yaşına kadar bezlicez