Kizlar birsey sorucam aklima takildi 17 haftalik gebeyim bebegimin hareketlerini hic hissetmiyordum zaten dun ev tasidik bende baya bi yoruldum bugun kasiklarim cok fena agriyo saglik ocagina gittim acaba kalp atislarini duyabilirmiyim icim rahatlasın diye duyamadim acaba acile gitsemmi diye dusunuyorum yoksa agri kesici icicem hani kimildamadigi icin dusunuyorum ne haldedir napiyordur iyimi durumu diye cunku bi kac kez uzanmak zorunda kaldim biraz agir tasimak zorunda falan kaldim cok akintim oldu ama kan vs bisey gormedim genede gitsemmi ki ya