Melikezel kuzum benim bildiğim açılma olsun diye pilates topunda egzersiz, merdiven in çık, squat, ahududu yaprağı çayı, hurma, temizlik vs. faydalı oluyormuş. Ben de 37+2yim hiç daha alttan muayene olmadım ama ne temizlikler yaptım açılma olsun diye yarın muayenem var nst de sancı çıkarsa bakar belki alttan inşallah vardır açılmam🤲 bende gebelik şekeri var o yüzden en geç 39+4e kadar bekleyebiliriz dedi doktorum ondan acele ediyorum kendi halinde gelmesini bekleyemiyorum ama senin doktorun neden aceleci ki? Her şey yolundaysa bekle canım hiç stres yapma kendine.