ebrucetin Ya defalarca aynı konuda başlık attım :( ama artık piskolojim bozuldu neden karnım hiç yok 18 haftamdayım oğluşum geliyor Allahım nasip ederse doktor iyi dedi ama karnım hiç yok ve hissedemiyorumda:( dualarla buluşmak üzere sağlıkla kucağımıza alalım Allah’ın selamı üzerinize olsun hayırlı cumalar 🤲🏻
Ggamze ebrucetin 26+1daha yeni yeni belirginleşiyor kıyafetlerle hamile olduğum belli değil☺️Ne güzel işte keyfine var yakında şişcez zaten😂😂😂🤪
Hasderluna ebrucetin benimki de 25+5 azıcık bile bol giysem hiç belli olmuyor çok yemişim de şişkinlik olmuş gibi 🤣🤣 bu bile bana fazla görünüyor benim gözüme, hiç canını sıkma bir süre sonra kocaman olacaklar zaten önemli olan sağlıklı olmanız
SnmTt ebrucetin 19dan sonra çıkar ama esas 20lerden sonra çıkıyo az kalmış bekleyin takmayın kafanıza🙏🏽🥰
Ummuhumeyra ebrucetin benim de 25. Haftadan sonra belirginleşmeye büyümeye başladı çok erken daha nadir insanlar genetik yapısına bağlı çok erkenden çıkmaya büyümeye başlar oda gene 4. Ayda falan ilk 3 ay daha anca 200 gr olmuyor bile ne büyüyecek ki karında 😂
Bellazarea Kişiden kişiye değişiyor, benim çok geç belli oldu..25 ten sonra ancak belli oluyordu. Şuan 36. haftadayız ve küçük yine, 3 kg olmasına rağmen..İç karınla alakalı bir şey sanırım
Asaltntyr ebrucetin kişiden kişiye değişir bu ilk gebelikse zaten çok zor belli oluyor derler. Ama seni de anlıyorum çevremden sürekli hani bu nasıl hamilelik bebek kedi yavrusu gibi olacak galiba gibi yersiz yorumlar🙄🙄 ilk başlarda ya normalim bebek de normal diyordum ama sonra moralim bozulmaya başladı kuzenim de hamile onunla karşılaştırmaları sinirlerimi bozuyor insanlar neden böyle
Secilkomurcu Tamamen kişisel birşey bu. Kiminin iç karnı olur hiç belli olmaz. Erkek bebeğim olduğu halde 23. Haftama giricem dısarıdan bakanlar hala hamile olduğumu anlamıyorum. Hisler içinde 19. Haftama doğru belli belirsiz hissettim. 21 de gümbür gümbür gidiyor. 23 te eşim elini koyunca hissedebiliyor. dert etmeyin 🤗
Z_h_c Bende 26/27 hafta gibi görünmeye başlamıştı. Biraz genetik yapıyla alakalı galiba, bizim ailedeki hanımların karınları hep 7 ay civarı görünmeye başlıyordu. Doktorun bebeğinin sağlıklı olduğunh söylüyorsa hiç stres yapmaya gerek yok 😊
Kedili_Anne ebrucetin ben de aynıyım. 19 hafta oldum. Karnım hiç yok. Hissetmiyorum da. Çok zor beklemek :)