Mervekilic evet ben hamile kaldim kurtajdan sonra 5 6 ay gebe kalamadjm hep gecikirdi adetim ama adet olurdum sonunda annem dediki gel seni gotureyim rahmin duşmus ola bilir gittik kadin da zaten yakinimiz taniyoruz akrabalarimdan cok evlenen kiz çektirmişdi hamile kalmişti Allah var bende gitdim 3 gun ard arda çekti masaj yapti şal la bagladi belimi acma dedi uyuyunca aç sabah kalkinca bagla dedi inanirmisin o ay adet olmadim ve hamileydim malesef kayb etdim pihtilaşmadan dolayi ama sonuç olarak tibben doğru bir şey rahim duşmesi veya genişlemesi zamani bebek tutunmuyor kadin bana dediki rahmin çok geniş lemiş o yuzden tutunamiyor ve adet oluyorsun dedi gerçektende oyleymiş Allah ondan razi olsun şimdi 8 ocakta kurtaj oldum adetimi bekliyorum adet olunca kendim çekicem rahmimi kadindan oğrendim sagolsun