Geçen 1.84 çıktığını söylemiştim bugün 7.6 cıktı değerim doktor 1 haftalik daha dedi ama tekrar ayni seyi yasarim diye cok korkuyorum korunuyordum kürtajdan sonra 1 adet gördüm sonra adetime 1 hafta kala zaten tutmaz diye ilk defa denedim ve tuttu hâlâ şaşkınım ama korkuyorum insallah bu sefer sağlıklı bir gebelik geçiririm 🙏🙏😔