kocak_57 11 haftalık hamileyim ama bana ikili test yaptırma mı söylemediler ve kanamam oldu evden dışarı çıkamıyorum yatıyorum bu durumu yaşayan oldu mu acaba ?
Songsong Cnm ben ıkılı testi 12-13.haftada yaptırmıştım.doktorunuza sorabikirsiniz 14e kadar tapılanılıyor sanırım.kanaman coksa da progestan ve iğne veriyorlar sanırım kullanıyor musun
kocak_57 Songsong benim ikinci gebelik ilki düştü bundada kanamam oldu çok. Ama bir sorun olmadığını söyledi doktorum tehlikem olduğunu söyledi. Progestan kullanıyorum folikasit de iğnede de b12 için kullandım ben ama şuanda bi sorunum yok