Berna61 Merhaba kızlar bu haftalarda olanlar sezeryan gününüz belli miii bizim 5 şubatta randevu var ozaman gün verecek buyuk ihtimal sabredemiyorum kaçında olur acaba 😓💗
iremss Berna61 ilk gebelik mi, zorunlu sezaryen mi? Sorma sebebim bnde 34+5im kilo durumuna göre 3 hafta sonra karar vericez de doğum şekline o yüzden sordum 🌸
Deriko Bızımde bellı degıl daha gunumuz haftaya randevumuz var heyecanla beklıyoruz ama subatın 15ıle 20sı arası fılan demıstı bır daha ne dıyecwk bende bılmıyorum
kbrakuru Semaerdem hayır canım doktor direk söyledi doğum tarihini duyunca biz de şok oldum ve mutlu olduk baska bişey dilesem olucakmış 🤲🏻