BabyLover harika bişey
6 aya girince bariz hissedeceksin gözle görünür oluyor kıpırdamaları..
11 hafta çok erken hareketlerini hissetmen için ama anne olarak varlığını hissedebilirsin 🙏🏻😇😇
Ha bide canım kalp atışı inanılmaz hızlı oluyor ilk haftalarda mümkün değil hissetmen yada takip etmen 🙈
Annelik işte bende ilk zamanlarda hareket mi ediyor acaba diye heyecanlanmıyor değildim.
Şimdi 8 aylık olduk dokununca avucumun içinde hissediyorum varlığını ❤️❤️