Davetsizmercimek Kızlar kime gidiyorsunuz? İlk doğumum da da Farabi hastanesi Mehmet Bardakçı’ya gittim , şimdi yine Mehmet Bardakçı ❤️ Sizler kime gidiyorsunzz
merve6106 Davetsizmercimek ben konyada degilimde instagramda takip ettigime göre medovadaki azer hanım çok iyi çok ilgili konyada yaşıyor olsam ona giderdim ☺️☺️☺️
Sedatadik Davetsizmercimek medova Azer hanıma gidiyorum hiçde ihmal etmiyo her gittiğimizde keyifle cıkarız eşim de bende inş doğumda onda olacak ama hastane ve dogum ücreti pahalı
Deeper Davetsizmercimek bende mehmet bardakcıya gidiyorum ama sezeryancı gibi sanki biraz önceden medovada aysel hanıma gidiyordum 34. Haftamda gectim mehmet beye coxugun kilosu fazla olmadıgı halde sezeryana yönlendirmeye çalışıyor gibi hissediyorum
Yavrum_herseyim Davetsizmercimek ozel buyuksehir hastanesine hacer yavşana gidiyorum cok ta memnunum 30 haftaligim orda dogum yapmayı düşünüyorum
Davetsizmercimek merve6106 çok fenomen olan bi doktor kendisi , hastalarını çok aksatıyor:) çoğu memnun değil... gösterişş
Ikizlerr Bende medicana nil hanımın hastasiyim kendisini cok seviyorum ama doğum ücreti aklımı kurcalıyor orda 3000 kızılay 2000 ordaki tuba hanıma mi gecsem diye düşünüyorum giden var mi
Sedatadik Ikizlerr medicana da 2bindi 3bin yaptılar medova da 3bin 31 hafalıgım bu saatten sonra degistirmek de istemedim hastaneyi
serife_ynmz bende ilk haftalarimda akademi hastanesine arzu acara gidiyordum.sonra maddiyat sebebyle 15 temmuza gectim.bulent simsek beye.cok iyi bi doktor.ilgili ve komik.saki gunu dogumum var ins
Sedatadik serife_ynmz bulent hoca çok iyi diye duydum ama işte devlet de dogum sıkıntı ebeler yaptırıyo muş
Sayar42 @Davetsizmercimek memnunum ilgili açıklayıcı bizim ilk bebeğimiz her şeyi merak ediyoruz bizi rahatlatıyor sorularımızı cevaplıyor saat kaç olursa olsun ulaşabiliyoruz şimdilik olumsuz bir şey yaşamadık canım 😊
Davetsizmercimek Sayar42 ne mutlu canım aynen bende çok memnun kalmıştım ilk doğumum da bu 2. Yine Mehmet bey 👌👌💓💓