Darkgod doktora iğneden sonra gittim çatlamış yumurtaların dedi o yüzden kistten çok endişelenmiyorum 28. Ayım test yapmaktan bıktım artık crinone jel mi geciktiriyor acaba diye düşünmeden edemiyorum. Pazartesiye kadar beklicem sonra kan vermeye giderim. Ateşim de yüksek seyrediyor bir tek dün düştü bugün 0.3 derece bir artış oldu. Ne zor beklemek