Kızlar çok yaşlı Bi anannem var dün fenalaştı yoğun bakımda ve Allah bilir tabiki ama son zamanları belkide... Son kez beni görmek istemiş 6 saatlik yol İstanbuldan Bartına gitmek zorundayım diğer kardeşlerim gidiyor kendi arabamız otobüs falan değil doktoruma sordum bana bıraktı biz 37. Haftadayız bir kere nstye girdim sancımız ağrımız yok çok şükür 9 ay boyunca hiç uzun yol gitmedim varmı arabayla yolculuk eden sorun yaşadınız mı birşey olur mu sizce