BabyLover Devit-3 isimli d vitaminini verdi doktorum, kaç damla kaç oğün yazıyordu ama unuttum hafıza 0 bu ara😪 doz 9 yazıyor e-recetede, acaba 9 damla mı demekti bu🤷♀️
Merve_278 BabyLover eczaneden tekrar sorabilirsiniz diye biliyorum sisteme girince doktorun yazdığı miktarı söylerler. aslında üzerine yazmaları lazım eczacının, yazmamış mı?
BabyLover Merve_278 ay canım hemen kullanayim dedim kutusu nerede hiç bilmiyorum😪 bedenimde 2 beyin var ama hafıza olayım sıfırlanmış durumda nerdeyse😭😂
BabyLover 17062013 anladım teşekkür ederim ben de 9-10 aradı kullanıyorum bir kaç gündür, tek öğün kullanıyorsunuz değil mi?🤷♀️
BabyLover Hzurm35 çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz icin🙋♀️ bir de kaç haftaliktiniz günde bir kez kullanıyorsunuz değil mi aynı anda 10 damla?
Merve_278 BabyLover olsun canım bi dahaki kontrolünde sorarsın yazarsın hemen kağıda. ben 3 aylıkkenden beri kullanıyorum doktorum verdi, ara ara kan tahlili yaptırıp damla sayısını düşürüp çıkarıyodu. şuan benimki 5 damla mesela, 34.üncü haftaya girdik her bittikçe yazdı bana.
edanur2426 Ben 4 damla kullanıyorum değişiyor ilacına göre demek ki bide suya veya ekmeğe damlatın demişti bana doktorum
BabyLover edanur2426 aynen canım bana da öyle dedi, cok şükür o kısmı hatırlayabildim😂 bu vitamin doğuma kadar kullanılıyor mu biliyor musunuz 😕
ariyaliyya edanur2426 canım ben 22 haftalık gebeyim ama sağlık ocağı bana vermedi decavit vitamin hapı yeterli dedi 🤔
Hzurm35 BabyLover 23+6haftalığız tek seferde 10 damla şeklinde kullanıyorum doktorum bu şekilde devam etmemi söyledi 🙏
yaseminligunler ariyaliyya bende kullanmadım hiç saglk ocagı vermişti kendi doktorum kullanma dedi vinalac diye bi vitamin verdi içinde demir de var hapın
bilgihamile Kizlar banada vermisti saglikocagindaki hemsire ama ben decavit kullaniyodum onu kullanmayi unutmusum ikiside d vitamini degilmi ? Bisey olmaz insaallah
edanur2426 bilgihamile hiç bişey olmaz ben bazen unutuyorum kullanmayı merak etmeyin zaten o kullandığınız da d vitamini sanırım