Kızlar dün çok istifra ettim ama abartısız 20 kere kusmusumdur. Azı yok fazlası vardır. Serum yedim hastanede o an işe yaramadığını düşündüm ama çok zor istifra etmeye başlamıştım artık öğürmekten yorulmuştum. Zofen diye bi ilaç yazmış doktorum onu içtim gece 23.00 gibi hemen geçirdi gece ve şimdi hiç midem bulanmıyor.. Ama sırtım daha çok boşluklarım ağrıyor gibi belimde aynı şekilde ara ara karnıma da ağrı vuruyor. Bu tehlikeli bi durum olabilir mi? Herkes çok zorladın dün kendini o sebeple ağrın oluştu falan dedi ama korkuyorum. Zofra ilaçta bu kadar etkili olur muydu ki