Ben Kürt kökenli değilim sülalemde de eşim tarafında da yok ama nedense beni Kürtçe isimler hep çekmiştir bir sempatim var ve çok beğeniyorum :) komşumuzun kızının adı Defne Havin’di. Ve ben sadece havini kullanıyordum :)) kendi ismi helin teyzesinin ismi ise evindi bayılıyordum resmen 😍