Prens_annesi3 buradaki haftası ileri olan arkadaşlar daha iyi bilir ben daha hiç hissetmiyorum ama yazan arkadaşlar 30 dan sonra günlük hareketlerini saymalısınız, öncesinde bazen histe azalma olabilir yazmışlardı. Siz yine de içiniz rahat etsin diye sağlık ocağına gidin isterseniz ama daha küçük olduğu içindir büyük ihtimalle. 🌸