Kedili_Anne ElifKoseSancak ben varım. Tuttu benim canım. İlki olmamıştı. İkinci transfer öncesi bu işlem yapıldı. Ondan mı yoksa embriyodan mı bilmiyorum ama. Darısı isteyen herkese olsun inşallah.
Duamucizem ElifKoseSancak be histereskopi sonrası tam senesine doğal yolla hamile kaldim doktor 6 ay sonra bakalım demişti doğal yolla bekle dedi ben 6 ay sonra gidemedim annem ameliyat faln oldu sonra eylülde tekrar tuo Bebek için hazırlık yaparken hamile.ldugumu öğrendim
ElifKoseSancak Aydanaydn ne guzel çok sevindim inş benim de olur donmus embriyom var onu koycaklar sonrasında zor mu anestezi aldınız mı
Aydanaydn ElifKoseSancak inşallah sizinde tutunur bebeğiniz 🥰 evet anestezili oldu normal ameliyathanede oluyor hiç zor değil yarım saat bile sürmüyor sen zaten hiç bişey hissetmiyorsun . Yumurta toplama işlemi gibi .
Yaman Aydanaydn anestizili oluyor ama ben kendime geldigimde çok ağrım olmuştu ağlamıştım bi tek onu hatirliyom
ElifKoseSancak Ne guZel hanımlar hayırla sonuçlanmıs bende dün yaptırdım ağrım cok yoktu ama kanamam var bu da normalmiş sanırım benim rahimde çöküklük varmış oraya balon koydu doktor bi hortumla dolaşıyorum şu an