Astunazmn Kizlar yumurtlamadan 12 gun gecti cok akintim vardi boyle ama bugun bole agrim var ve acim pembemsi kanamam var sizce bu ne yerlesme mi adet mi oluyorum boyle olup hamile olan varmi
Cileklipasta Astunazmn benim de pembe akıntım oldu hamile kaldığım ay, yerleşme kanamasıymış. Daha önce adet öncesi böyle akıntınız olur muydu ?
sdnrkya Astunazmn adetin geçmedi dimi daha geçmediyse bekle bakalim adet mi görüyosun kesilecek mi yerlesmede olabilr adette
Astunazmn Cileklipasta yok ya onceden kistim vardi ara kanamlarm boyleydi gecti kistm Adet olunca bole gelmez diye düşünüyorum agrim var bole alt vajinamda baski var sanki alttam bisey cekio
Cileklipasta Astunazmn benim ilk gün pembe sonra kahveye dönmüştü 4-5 gün kadar sürdü. adete dönmezse test yaparsınız, gönlünüze göre olsun 🤗
Supriz Astunazmn adet gunu geldiginde genellikle testte pozitif cikiyor yada silik oluyor. Ama en guveniri kan testi. Bi iki gun bekleyip kan verin bence 💕
Cileklipasta Astunazmn Değer düşüktür henüz eğer gebelik varsa. Yerleştikten sonra artacak bhcg, ki o da önce kanda artar sonra idrara geçer. Ben akıntının bittiğinin ertesi günü yaptım test. 6. Gündü sanırım.
Astunazmn sdnrkya ya bilmiyorum ki adetim düzensiz doktor kontrolüyle oldm takvime gore uc gun gecti ama adetim duzensiz belli deglki nezmaan olcm yarin doktora gideyim diyorum anlarmi bu gelen kanin ne oldgunu