Rosechina Merhaba emzirme yastığı almak konusunda biraz kararsız kaldım, hem gerekli olup olmadığını hem de hangi marka alacağımı bilemedim yardımcı olur musunuz?
mervekozdemirr Bence gereksiz birşey amaç destek sağlaması bbeği yukarda rahat tutup annenin rahat emzirmesi bunu normal bir yastıklada yapabilir bence
Visnelikek 3 haftalık Bebeğim var iyi ki almışım diyorum gereksiz olduğunu düşünmüyorum özellikle sağ göğsümü emzirirken çok zorlanıyorum yastıktan destek alıyorum iyi ki almışım 👌