Merve2012 Sızı anlıyorum. Zamanı değilmiş demek ki.. Allah sabredin der. Dua edin, benden kalbinizle isteyin der. Öyle yaptığınızı biliyorum , umutsuzluğa düşmeyin. Ben de tedavi ile hamile kaldım. Çok uğraştım. Rabbim kabul etti. Yumurtlama zamaniniza göre ilişkiye girin. Eğer başka faktörler yoksa olasılık yukselir. Çocuk için ilişki yaşamayın. Sevginiz için yaşayın. Umarım gönlünüze göre olur. . .