Arkadaşlar grip oldum vücut agrım.cok.fazla kendi doktoruma.gittim oda salgın var enfeksiyon hastalıklarına git dedi gittim kan tahlili yapıldı kanda crp değerim.2.80 çıktı biraz yüksek ama doktor çok.kotu olmadiktan sonra ilacı içme dedi ateşin çıkarsa iç dedi crp nasıl.dusecekki bebeğe zararı varmı.acaba😨😨