Silence dygzygn bende normal doğum yaptım kesim ve dikişim oldu maksimum bir haftada toparladım neden gözünüzü bu denli korkutuyorsunuz inanın korkulduğu gibi değil🤗
TwinsmomDA Silence az önce sezaryenle ilgili bisey okudum bende sezaryenden aşırı korkum var ya bakalım hayırlısı.
Silence TwinsmomDA her ikisinden de korkmayın. Daha doğrusu korkmamamız gerekiyor. Yeter ki bebeklerimiz ve kendimiz için sağlıklı olan hangisi ise öyle olsun😌 içinizi ferah tutun inanın her şey çok güzel olacak🤗
Ayce09 Merve7644 bende öyle düşündüm normal yapamazda sezaryana dönüp kendimede bebegede stres diye 😒
Gamzenur60 TwinsmomDA dikiş yok yapıştırma var daha doğrusu bende öyle 2 sene önce oldum sezeryan şimdi ikinci çocuğuna hamileyim buda sezeryan olucak. Dikisim yok ama karnımın kesilen yeri yapıştırma lazerle kelle yapistiriyolar. Çok da rahat ettim agrım sizim olmadi
TwinsmomDA Gamzenur60 tek derdimiz nasıl dogurcagimiz olsun hiç ugrasamicam kim naparsa yapsın. Bidaha asla yorum yapmıyorum kimseye cidden bugün anladım hersey boş. Sadece bebeklerim benimle kaldın diye dua ediyorum 😫
Zeynepreyyan Gamzenur60 yapıştırma diye bir şey yok vücutta eriyen ipler var onlarla dikiş yapıldığı için dikiş alınmıyor
Hayalanne Bence normal doğuma odaklanalım sonrası kısmet diyelim.farklı bi durum olusursa sezaryen olsun hem bebek hem kendımız için ne hayırlıysa o olsun inşallah 😍
Gamzenur60 Zeynepreyyan hayır canım bildiğin yapıştırma benimki. Annem doğum yaptığım hastanede çalışıyo özellikle sordum defalarca neyle karnımı diktiniz falan diye dikiş değil özel jel ve lazerle yapıştırdık dedi doktorlar
6752641 YDE merhaba kaçıncı haftada sezeryan oldunuz benim bebeğimde dönmedi daha cok var ama doktor dönmezse sezeryan dedi
YDE 6752641 38+5 te oldum. Aslında daha bekleyelim demişti doktorum ama benim aşırı derecede kaşıntım oluşmuştu son bir haftada, o yüzden bekleyemedim daha fazla
Talentedmom Merve7644 Hiç kimseyi dinleme senin için hangi doğumda rahat ediyorsa ona karar ver bence