33be zeynepcelikss Hic korkma benimde lekelenmem oldu 9+0 hafdadayim doktoruma soyledim adet kanamasi gibi olmadığı sürece hic korkma . çoçuk rahime yerleşiyo o yüzden oluyo .
zeynepcelikss Faray evet meğer benim yaşadığım seyi yaşayan ne kadar insan varmış. inşallah sağlıkla kolay bir sekilde bebeklerimizi alırız kucagimiza 👶🏻🐣
Faray ozgei canım ağızdan içme vajinaya koy aynı etkiyi yapıyor. Bende önce ağızdan alıyordum aynı ilacı doktora sersemlik yaptığını söyledim vajinaya koy dedi aynı gün lekelenmem bile kesildi.