ZeynepAraz Kızlar gece 4.30 da suyum geldi öyle böyle değilmiş bunu öğrendim hastanedeyim geceden bari sancim az acilmam 1 cm yarına kadar beklicekmisim
GamzeliGamze ZeynepAraz canım sancin yada belirtin varmıydı ve su geldiğinde hemen anliyormiyuz bende 39+3 haftaligim o yüzden sordum inş bebgini sagsaglim kucağına alirsin🙏🙏
Gzd ZeynepAraz zeynep hanım sağ salim kolay doğumlar dilerim, ben normalde günlük ped kullanıyorum ama suyum gelse ondan taşarmı anlamam diye korkuyorum
Malikinannesi Ya bende duşa girdim içimde bişey pıt dedi su muydu anlamadım sancım da yyok sırtım az sızlıyo o kadar 😕 Rabbim yardımcın olsın inşallah
ZeynepAraz Malikinannesi benim suyum sürekli gelmeye devam etti duştan sonra seninde geldiyse Dr gitmelisin
Guneshandem Bende nasıl farkediliyor çok korkuyorum herkes suyum geldi diyor anlamam diye çok korkuyorum