Beyzanur1995 bence korkma arada oluyor öle sürekli hissetceksin dye biley yok sen uyurken gareket ediyordur hissetmiyorsundur bende korkmuştum hastaneye gittim ama hiçbvişey cıkmadı şükürler olaun ben 4 gün hissetmemiştim ama çok kafana takıyorsan git bol bol tatlılar ye o zaman hareketleniyor ben ne Zaman hissetmesem tatlı yiyince kıpır kıpır oluyor ben 23+1 haftalım