En son muayenede doktorum kesenin yaklaşık 2 hafta geride olduğunu söyledi 7 haftalık hamileyim kalp atışını duyduk ama doktorum kese muhtemelen geç döllenmeden geri geliyodur dedi. 2 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı. İnternette bu durumla ilgili pek iyi şeyler okumadım. Benimle aynı durumda olan ya da yaşayan var mı? Kafam çok karışık bu ikinci hamileliğim 😔 ilkinde kürtaj oldum kalbi gelişmediği için. Yine aynı şeyleri yaşama düşüncesi yıpratıyor.