MerveMuhammet93 Doktor 27 haftalık.gebe olduğumu ama.benegin kafa ölçümünün 30 hafta olduğunu söyledi sebebi ne olabilir sizce buna benzer birşey yaşayan var mi bayanlar ben sorduğumda bana şekerden olabileceğini söyledi onu araştırıyoruz şimdi 😔
Sinemunky MerveMuhammet93 benimde 2 hafta önde gözüküyor sekerim var ama şekerle ilgili olmadığını genetik olabileceğini söylediler
Feriha MerveMuhammet93 benim de kafa 3 hafta önde der doktor şeker yüklemesi yapıldı fakat hiç bir şey çıkmadı. Sonra da araştırın dalan demdi doktorum size söyledi mi araştırın kritik bir sebep olabilir diye ayrıca benim suyum da çok fazlaymış sizin de fazla mı
2020annesii MerveMuhammet93 benimde hep 1-2 hafta önde cıkıyodu bu ara 1. Haftaya düştü şekerim yok ama babasının kafasıda büyük genetiktir dedi doktor