Kaç gündür aynı postları açılıyor, Gebelikte yapılan tek aşı tetanozdur . Ne gibi zararı olacak hiç anlamıyorum Koskoca bakanlık onayıyla yapılıyor tetanoz demekki zararı yok! Söyle düşünün hepatit vs o kadar ası varken neden sadece tetanoz yapılıyor çünkü diğer asılarda vücuda canlı mikrop veriliyor, tenanozda ölü mikrop.
Hayat her zaman planladıgımız gibi olmuyor maalesef, en kötüsünden söyle düşünün Allah korusun yolculuk yaparken trafik kazası gecirdiniz acil doğum gerçekleşecek ve bilmediğiniz bi hastanede o zaman ne olacak?
Bu sizden çok bebeğinizin sağlığı için gerekli bunu burada sormanın anlamı da yok. Aşının hiç bir zararı yok, ha gebelik sorunludur olumsuz sonuçlanacaktır o ara aşı yaptırmış olursunuz , aşı o gebeliğin sadece bahanesi olur. Unutmayın ki bu hayatta bahanesiz hiç bir ölüm olmuyor herşeyin nasip olduğuna inanın.