Esila4549 Merhaba ben ikinci el anne yani besık gordum cok temiz fiyatı cok makul 200 e verecek bana sizce kullanıslı mı 6 ay kullanılıyormus ama fiyatı makul diye almak istedim
Burcu_asf Esila4549 biz 150 TL ye aldık sıfır yani ama bu bambu beşik gibi deil oda yaptık ordaki büyük beşik e yatak odası içinde o miniği aldık ama kullanılır yine de 1 yaşına kadar içi güzel geniş yani ☺️ sağlıkla gelsin minnaklar inş
Darkgod ben 250 liraya normal mobilya beşik aldım canım yani öyle de yapabilirsin https://www.hepsiburada.com/efe-kids-cekmeceli-sallanir-ahsap-bebek-besigi-p-HBV00000JVTIY?magaza=EFEKIDS&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&gclid=Cj0KCQiAyKrxBRDHARIsAKCzn8x5fSttP9f9TrVyqTvt-pIFPnM2csAPGbnE2D-CcLVH0Sb2y38M28UaAi3BEALw_wcB Esila4549 bak bu 239 lira ben bunu aldım geldi kurdum çok ta güzel
Esila4549 Ozgee11 zaten karyola alacam ama sımdı elimde para yok 6 aylık olana kadar borclarım biter alırım
Esila4549 Ozgee11 SedaveSusam minikmelegim_ Burcu_asf Darkgod Zehradmrlsym Ozlemdmn utnuspirinc gokalp_019 Ozget Hayraz kızlar besık bu bakar mısınız
minikmelegim_ Bize de bir yakinimiz verecek bende 6 ay kadar kullanmayi planliyorum tabi belki de daha uzun sure kullanilir bilemiyorun,sonrasinda başka bir beşik alacagiz.
Esila4549 minikmelegim_ Allah razı olsun parasız veriyor sizce fiyatı makul mu hem elimde yok 6 ay sonra kendimi toplarım o zamana kadar bebegım yerde kalmasın
minikmelegim_ Esila4549 200 liraya nasil bir besik bulabilirsiniz ki baska bence alin kullanirkende ilerde alacaginiz besik icin parasini ayirirsiniz
Zehradmrlsym Bence fiyatı gayet iyi. Zaten 1 yaşına kadarda kullanabiliyorsunuz. Bende sepet beşik aldım. 1 yaşına kadar onu kullanicam daha sonra büyük beşik alicam inşallah.
Darkgod Zehradmrlsym evet sadece yatak zaten uyku seti falan dhil olunca 450 lira ya geliyor aynısını orada var
Darkgod Zehradmrlsym ama bence 6 ay kullanacağın birşeye 200 TL vermmektense 40 lira fazla verip bunu almak daha caazip
Burcu_asf Esila4549 sepet beşik deil cnm o ebatlarda ama sepet beşik den biraz daha engin yani boy olarak
Zehradmrlsym Darkgod 40 TL fazla verip diyorsunuz ama extradan uyku seti ve yatakta alacak 😂 kusura bakmayın yanlış anlamda söylemiyorum bana da sizin fikriniz yanlış geldi
Ozlemdmn Esila4549 Canim ben almadim ama sen sorunca internete baktim cok uygun fiyatlara var sana 200 e 2ci el vermesi cok bence sifir almak daha mantikli bu durumda
Esila4549 Ozlemdmn onlar ıcınde ki uyku seti fiyatlarıdır ben arastırdm 850 falan bırde meltem mobılya dan alınmış tahtası da saglam ve bana ben 850 ye aldım dedı
Darkgod Zehradmrlsym onların ikinci elleri uygun ama bennde alacağım 40 lirau yatak 40 lirayada uyku seti bulabiliyorsun 😊 ama en azından 2-3 sene fazla yatacak fazladan 100 TL'ye