Nesizade05 Merhaba hanımlar 18. Haftama girdim bugün ayağa kalktığımda özellikte kasıklarımda batma ve sancı oluyor sizde de böyle olan var mı 😔
Btr Nesizade05 canim rahmin buyuyor o yuzden haftalarimiz ayni korkma Ben korktum doktora gittik bebek buyuyor o yuzden elinden geldigince dinlen
Nesizade05 Btr çok teşekkür ederim korkuyorum bazen içerde ne olduğunu bilmediğim için 🙈 bende bi de plesanta aşşagıda biraz :/
Nesizade05 Kbrahrl bende oluyor daha çok ayakta kalırsam fazla oluyor bazen belim kopacak gibi hissediyorum :/ kaç haftalıksınız
Kbrahrl Nesizade05 16 haftalığım ben ama çok yok aramızda o yüzden sordum. Bazen endişelendiriyor ama karnıma geçmiyor ağrı o yüzden de gitmiyorum doktora