nurmerve Kızlar hastaneye gittim kese gözükmüyor kan verdim 3de çıkcak sonucu kafam karıştı ya 4 tane test yaptim aninda cift cizgi gözüktü adetim 1 hafta gecikti vardır dmi gebelik ? 😌
DamlaNur29 nurmerve canım benimde kanda var da kese hala gözükmedi alttan bakalım dediler ordan gözükür ben istemedim bişey olur diye 5000i geçtimi beta hcg karından gözüküyor
NurseB nurmerve nurmerve 3 çok geç o kadara kalmaz sistemden bakabilirsin sonucuna, çift çizgi yse hamilesindir. Kese henüz gözükmez canım :)
Asyaaafatih Bnm adetim 15 gün geçilmişti sağlık ocağına gittim kav verdim çıkmadı, iki gün sonra testte çıktı, 4 haftalik hamile olduğumu öğrendim bazen göremebiliyorlar
Asyaaafatih nurmerve nasıl moralimiz bozulmuştu anlatamam doktor da sert bı mizaçla söyledi ama şükür 14 haftalık olduk 💕😁
Buket14 nurmerve evet canım var gibi çünkü benim de hemen kese gözükmedi ufak olduğu için görünmez kanda çıkar
ecemtmr nurmerve hayırlısı olsun kuzum sağlıkla kucağına al inşallah :) ovulasyon test falan takip yapmış mıydın?