Cerenn06 merhaba benim de gebeliğin 8. Haftasında verdiğim kan tahlillerinde ALT yüksek çıkmıştı . Doktorum biraz takip edelim dedi . 3 hafta sonra tekrar kan vermiştim ve daha da yükselmişti . Hemen gastroenterojiye yönlendirildim . Oradaki doktor Bana gebelik sırasında kullandığım vitaminlerden olabileceğini söyledi . O vitaminleri bırakıp tekrar kan vermemi istedi . Vitaminleri bıraktım ve tekrar kan verdim 2 hafta sonra . Gerçekten düşmüştü . Normale dönmüştü nerdeyse . O sebeple şuan Devit-3 dışında vitamin kullanamıyorum maalesef 🤷🏻♀️