Merbe61 Kızlar merhaba... Nasıl gecıyor gunler... Gercekten balayı donemine girdim galiba mıde bulantılarım azalmaya basladı hatta kesıldı diye umuyorum sız de neler var
Mavi93 Hala devam ediyor bulantı hapı içmeden gün içinde rahat edemiyorum 😞 dilerim bi an önce geçer benimde rahat nefes alırım
Merbe61 Mavi93 inşallah en kısa zamanda atlatırsın evet cok zor gercekten dusunmek bıle istemiyorum o gunleri sag salım kucagımıza alalım ınsallah