leyladurru tabiki, oda küçük nede olsa anlamıyor yani ama benım bu durum aklımı kurcalıyor yanı bi tane doğru yokki herkesin kendıne göre doğrusu var, doktorlar emzırmeyın dıyor bazıları emzırın bısey olmaz dıyor, sonra göğüs ucunu uyarmayın kasılma yapıyor diyorlar, insan şaşırıyor ne yapacagını ama bende olsa emziririm yanı emiyorsa kuzum bıraktırmam vucutta bilincindedır bu durumun ona göre ayarlar diye düşünüyorum 🤗