itsmegocmenkizi Kızlar doktor 15+3te ultrasondan cinsiyete baktı kıza benziyor dedi 17+6da tekrar baktı cinsiyete soru işareti koymuştuk kız dedi. Acaba kesin belli olmuş mudur tecrübeli anneler?
Ilaha98 itsmegocmenkizi evet bence bellidir canim.Cunku 12+4 bende dun bakti en cok kiza benziyor dedi. Benim doktor en basindan ne soylese o oluyo.hem doktordan dr'a fark var