Dün doktora gittik cinsiyet %80 erkek dedi yan yatmıştı yapısına göre dedi sanırım ben kız çok istiyordum ve çevremdeki herkes kız senin kıza benziyo kız kız deyip kıza adapte ettiler.Doktor erkek deyince bi an üzüldüm gibi rabbim tabi ki sağlıklı sıhhatli versin inşallah ikisi de evlat ama neden böyle oldum hala içimde bişey var böyle benim gibi olan oldu mu