Kızlae 25 haftalığım felaket grip oldum. Önce öksürük ile başladı sonra bığaz batması, balgam derken sesler gitti. Yatıyorum battaniye altında doktor bir şurup verdi çocuk şurubu onu içiyorum bir de parol iç dedi fakat ben parol içtikçe su gibi terliyorum bir saatte üç tane kıyafet değiştirdim. Hepsini geçtim bebeğim çok hareketli etkileniyordur kesin ama ben çok korkuyorum birşey olur mu diye kasıklarım da hafif hafif ağrımaya başladı Allahım korusun ama erken doğum riski felan olmaz dimi