Demus ben şahsen süslü lohusa takımı vs almadım. 2 adet pijama takımı aldım biri önü full düğmeli , diğeri üç düğmelilerden . Söylenene göre normal doğumda kendini iyi hissettiğinde giydiriyorlar . Sezeryanda sonda cıkarıldıktan sonra giyiniyorsun.bebeğe gelince ben 1 tane 10lu hastane cıkışı aldım 2 tanede 5li takım yeterli olacaktır.