Smraozn12 Btl_zngn aynen iğneli daha etkili ama cok acıtıyomş ablam Bi seans gitti bidaha da gitmedi 😁
Btl_zngn Tuuce7 inşallah öyle bişey olmaz kapanmazsa elinde anlaşma varsa yapmak zorundalar seansların bitene kdr
Smraozn12 Tuuce7 cnm asistanı flnda oluyomu orda yoksa tek doktorla sizmi oldnz ilk defa olacam korku ve utanma var içimde
720berra- Btl_zngn Ağdayı şimdi yaptır her ihtimale karşı zaten 3. 4 haftada tekrar alınacak olur bide 38 de yaptırırsın
Btl_zngn 720berra- şuan alıncak kadar olduğunu sanmıyorum ama gitsem mi ya adam bide bakarsa yarın yerin dibine girerim
mavis-love Tuuce7 biraz açık sorucam ama öğrenmek için sormam lazım . Parmağını içine sokuyo dimi bu alttan bakarkende ultrasyon cihazını sokuyolar öyle bişey değilmi
Tuuce7 mavis-love Sanırım bu 2 yöntemle de yapılıyor. Ben de el ile yapıldı. Normal doğuma uygun bulundum