Sldlf bende bir gebelik geçirdim iki farklı doktor aynı şeyi söyledi ilaçla düşürmek ağrılı oluyor 15 dk da ayağa kalkıyorsun dedi doktorumda yaptı kürtaj hiç bisey hissetmiyorsun zaten seni unutuyorlar. Sonra benim içimde düşmesi gereken küçük parçalar oluyo du kanamam olmadı kürtaj tekrar olmak zorunda kaldım iki kere olmuş oldum ve acımıyoda bisey de hissetmiyorsun korkma 😘🥰